Pomoc
Niniejszy sklep internetowy jest prowadzony przez firmę ProOptimum.
Biuro handlowe:
ul. Ptasia 3
41-200 Sosnowiec
Godziny pracy: pon-pt: 8.00-16.00
Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
ProOptimum zastrzega sobie możliwość weryfikacji zamówienia i poprawności danych podanych przez Klienta.
Istnieją następujące sposoby zapłaty za towar:
- przedpłata na konto 66 1030 0019 0109 8533 0003 7589, realizowana po złożeniu zamówienia,
- "za pobraniem" płatnosć przy odbiorze przesyłki,
- przy odbiorze osobistym płatność w naszym biurze handlowym przy odbiorze towaru.
Przy sprzedaży internetowej, towar wysyłany jest Pocztą Polską lub kurierem. Zamówione produkty można, także odebrać osobiście w siedzibie firmy.
Do kwoty zamówienia należy doliczyć koszt przesyłki:
- | Przedpłata | Za pobraniem | Maksymalnie w paczce |
Odbiór osobisty | 0zł płatność w kasie | ||
Poczta Polska Ekonomiczny | 10zł | 20zł | 4szt. |
Poczta Polska Priorytet | 12zł | 22zł | 4szt. |
Paczkomaty | 12zł | - | 4szt. |
Kurier | 20zł | 25zł | 50szt |
W przypadku przedpłaty (płatności na konto) przesyłka jest wysyłana następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku płatności "za pobraniem" przesyłka jest wysyłana następnego dnia po przyjęciu zamówienia.
Karta rabatowa
Aby skorzystać z rabatu należy podczas składania zamówienia wypełnić pole formularza "Numer karty rabatowej", podając kod znajdujący się awersie otrzymanej karty. Rabat zostanie naliczony po złożeniu zamówienia.
Wartość procentowa przysługującej zniżki jest nadrukowana na karcie rabatowej. Wartość kwotowa rabatu jest wyliczana na podstawie wartości zamówienia. Koszt dostawy nie jest wliczany do wartości zamówienia podczas uwzględnianiu rabatu.
Karta rabatowa jest jednorazowa.
Gwarancja
- Sprzedający gwarantuje prawidłową pracę produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków przechowywania i eksploatacji.
- Gwarancja na produkt wygasa z momentem wyczerpania środka barwiącego.
- Sprzedający gwarantuje wymianę produktu na nowy w przypadku wad z winy producenta, pojawiających się w czasie eksploatacji.
- Sprzedający gwarantuję udział w kosztach naprawy drukarki, jeżeli przyczyna jej uszkodzeni był zakupiony produkt (informacja ta musi być poparta ekspertyzą serwisową producenta drukarki).
- Gwarancji nie udziela się na produkty, z których użytkownik usunął oznaczenia identyfikacyjne.
- Gwarancja nie obejmuje produktów ze śladami ingerencji użytkownika.
- Wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez użytkownika, wiążą się z utrata gwarancji.
- Termin gwarancji: 12 miesięcy od daty zakupu (dowód zakupu: paragon lub faktura).
- Czas realizacji ewentualnych roszczeń: 14 dni roboczych.
Reklamacje/Zwroty
Skontaktuj się z nami sklep@prooptimum.pl, być może uda się rozwiazać problem zdalnie.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki masz prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podania przyczyny. W przypadku chęci odstąpienia od umowy, koszty zwrotu towaru pokrywa klient. Zwrot pieniędzy za zakup zostany wykonany do 14 dni o momentu otrzymania informacji od Klienta, że odstępuje od umowy.
Przesyłkę z reklamacją/zwrotem prześlij na adres:
ProOptimum
ul. Ptasia 3
41-200 Sosnowiec
Do przesyłki dołącz dowód zakupu oraz opis problemu.
Pobierz formularz zwrotu/wymiany towaru
Pobierz formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość